BBQ concert door Seniorenharmonie Dongen

Dinsdagmiddag 30 aug. 2022 heeft Seniorenharmonie Dongen weer haar oude traditie opgepakt met het geven van een BBQ concert bij onze gastheer/vrouw Cafe Zalencentrum De Viersprong in Dongen.

Onder zomerse weersomstandigheden hebben onze muzikanten, met ondersteuning van een drietal gastmuzikanten van onze collega Muziekvereniging Da Capo uit Rijen, onder de grote parasols op het terras hun concert uitgevoerd. Voor onze nieuwe dirigent, Karel van Dee, was dit zijn eerste optreden.  Het aanwezige publiek heeft weer kunnen genieten van de muzikale klanken.

Na het concert stond de BBQ klaar voor een 70 tal deelnemers. De BBQ was natuurlijk wederom prima verzorgt door de Viersprong. Dank aan alle medewerkers voor de gezellige middag en na borrel.