Da Capo Kermismatinee

Na ruim 1,5 jaar zonder optredens heeft Muziekvereniging Da Capo op zondag 17 okt. 2021 een concert verzorgd bij Oarty Centrum ’t Boerke te Rijen.  Vanaf juni weer wekelijks gerepeteerd om dit traditionele kermismatinee weer nieuw leven in te blazen. Meerdere muzikanten van Seniorenharmonie Dongen hebben hieraan meegewerkt als gastmuzikant. Deze regionale samenwerking is ontstaan ruim voor de coronaperiode met als hoogtepunt een gezamenlijk Kerstconcert in december 2019 in Oosterhout, Rijen en Dongen. Wij zijn dan ook zeer tevreden dat wij elkaar muzikaal weer gevonden hebben en kijken hoopvol uit naar te toekomst zodat ook wij als Seniorenharmonie Dongen weer optredens kunnen gaan verzorgen.