Eindelijk weer repeteren!

Doordat de horeca sinds kort open is door de versoepelingen van de coronamaatregelen,  kunnen wij als Seniorenharmonie Dongen weer gaan repeteren bij onze gastheer/vrouw Cafe-Zalencentrum De Viersprong.  Dinsdag 1 febr. was de herstart met een groot aantal leden en meerdere gastmuzikanten van onze collega Muziekvereniging Da Capo uit Rijen onder leiding van onze dirigent Jan Schoemaker. Ook de traditie van koffie met een worstenbroodje (alles op enige afstand) was weer een moment wat wij vele maanden gemist hebben.

De komende maanden zal er hard worden gewerkt voor ons geplande concert op zaterdagavond 23 april 2022 in de Cammeleur. Samen met het Middenorkest van de Koninklijke Muziekvereniging Dongen zullen wij een afwisselend programma ten gehore brengen.

Hopelijk zijn dan de coronamaatregelen weer verder aangepast en kunnen wij ons trouwe publiek welkom heten.