“Grote” repetitie Kerstconcerten

Op vrijdagmiddag 18 oktober a.s. vanaf 14.00 u zullen vele muzikanten uit de regio aanwezig zijn bij een gezamenlijke repetitie als voorbereiding op een 3-tal geplande Kerstconcerten in december 2019. De repetitie zal plaatsvinden in Productiehuis de Pannehoef, Wilhelminalaan 57-59 te Oosterhout. Muziekvereniging Da Capo uit Rijen, De Markoever Muzikanten uit Molenschot en Seniorenharmonie Dongen hebben hun handen in een geslagen om deze muzikale uitdaging te gaan oppakken. De afgelopen maanden zijn de muzikanten bij de eigen vereniging al druk aan het repeteren van de veelal nieuwe muziekstukken in de kerstsfeer. Tijdens deze gezamenlijke repetitie zullen er ook foto’s worden gemaakt van alle muzikanten in uniform die de organisatie gaat gebruiken in de komende maanden voor de promotie van deze kerstconcerten.