Jubileumconcert 50 jr. Seniorenharmonie Dongen

Dit jaar bestaat de Seniorenharmonie Dongen 50 jaar.  Een rijke historie met vele hoogtepunten en af en toe ook dieptepunten. Met name is het ledenaantal in de afgelopen jaren fors gekrompen o.a. door de gevolgen van de coronaperiode, de ouder wordende leden en beperkte aanwas van nieuwe leden.

Derhalve gaan wij dan samen met Muziekvereniging Da Capo uit Rijen een jubileumconcert verzorgen op zondagmiddag 22 oktober 2023 vanaf 14.00 u bij Cafe Zalencentrum De Viersprong.

Wij zullen zorgen voor een gevarieerd muzikaal programma met een orkest van totaal ca. 40 muzikanten onder leiding van onze dirigent, Karel van Dee.

Na het concert is er uiteraard nog volop gelegenheid om met elkaar gezellig samen te zijn onder het genot van een hapje en een drankje.

Wij zullen tijdig persoonlijke uitnodigingen versturen en de promotie in de regio verzorgen.