Kerstconcerten on Tour

Seniorenharmonie Dongen gaat in december a.s. een nieuwe uitdaging aan. Samen met Muziekvereniging Da Capo uit Rijen en de Markoever Muzikanten uit Molenschot gaan zij samen een groot orkest formeren. Na diverse (gezamenlijke)repetities zullen er een 3 tal Kerstconcerten worden gegeven. Deze zullen plaatsvinden op vrijdagavond 13 december in Productiehuis PH2 Pannehoef te Oosterhout, op zaterdagavond 14 december tijdens de Kerstmarkt in de Cammeleur te Dongen en op zondagmiddag 15 december in ’t Boerke te Rijen. Het doel is, om de cultuur van harmonie-muziek gespeeld door senioren, onder een breder publiek onder de aandacht te brengen. Via nieuwsberichten zullen wij u regelmatig informeren over de voortgang van dit initiatief.