Lenteconcert 23 april 2022

Na ruim 2 jaar geen optredens te hebben verzorgd door de vele corona maatregelen hebben wij nu eindelijk weer een concert gepland met onze Seniorenharmonie Dongen.

Op zaterdagavond  23 april 2022 zal het uitwisselingsconcert plaatsvinden vanaf 20.00 u in de Cammeleur in Dongen.  Als gastorkest hebben wij uitgenodigd het Middenorkest van de Koninklijke Muziekvereniging Dongen onder leiding van de dirigent Ad van Groesen.

De muzikanten van de Seniorenharmonie Dongen staan onder leiding van dirigent Jan Schoemaker.  Voor extra ondersteuning hebben wij een aantal gastmuzikanten van onze collega vereniging Muziekvereniging Da Capo uit Rijen toegevoegd aan ons orkest.

Wij nodigen u graag uit voor dit muzikaal optreden wat zal eindigen om ca. 22.30 u. Toegang gratis met de dan geldende corona regels.