Lenteconcert in de Cammeleur

Afgelopen zaterdagavond, 23 april 2022, heeft Seniorenharmonie Dongen onder leiding van Jan Schoemaker eindelijk weer een concert kunnen verzorgen in het bijzijn van publiek. Na ruim 2 jaren in een pauze stand te hebben gezeten was het een genot om live muziek te mogen maken. Het orkest werd ondersteund door een 10-tal gastmuzikanten o.a. van collega Muziekvereniging Da Capo uit Rijen. Dit is het resultaat van de eerder aangegane samenwerking in de regio en muzikaal noodzakelijk om een redelijke bezetting te krijgen.

Het 2e deel van het concert werd verzorgd door het Middenorkest van de Koninklijke Muziekvereniging Dongen onder leiding van Ad van Groesen.

Een geslaagde muzikale avond met redelijk wat bezoekers en een gezellige afterparty in het Grand Cafe van de Cammeleur.