Nieuwjaarsbijeenkomst 7 jan. 2020

Bij de muziekvereniging Seniorenharmonie Dongen houden wij bepaalde tradities zeker in eren. Zo ook de jaarlijkse Nieuwjaarsbijeenkomst op de eerste dinsdagmorgen van het nieuwe jaar bij Cafe Zalencentrum de Viersprong. Een gezellig samenzijn met leden en hun partners, passieve leden en weduwen en onze vaste donateurs. Fred en Petra staan garant voor de koffie met worstenbrood en daarna wat drankjes en heerlijke hapjes. Naast een kort overzicht van de activiteiten in het afgelopen jaar wordt er ook al weer vooruit gekeken naar het nieuwe seizoen. Een andere traditie is dat wij dan ook onze jubilarissen in het “zonnetje” zetten. Jan van Disseldorp reeds 10 jaar lid en Toon de Nijs al 25 jaar.  Nogmaals van harte gefeliciteerd met dit jubileum. Tijdens deze bijeenkomst wordt ook altijd een loterij gehouden met vele prijsjes. Een foto serie wordt geplaatst op de fotopagina van deze website.