Nieuwjaarsbijeenkomst Seniorenharmonie

Op dinsdagmorgen 3 jan. 2023 hebben wij gelukkig weer onze traditionele nieuwjaarsbijeenkomst kunnen houden bij Cafe Zalencentrum De Viersprong, onze thuisbasis.  Onder het genot van koffie en een worstenbroodje werden vele nieuwjaarswensen uitgewisseld. Zowel onze leden met partners als een aantal oud leden waren aanwezig.

De voorzitter, Frank Rombouts, blikte in zijn welkomstwoordje nog wat terug naar het jaar 2022 en keek ook naar onze toekomst. Zeker gezien het beperkte aantal musicerende leden zullen wij in 2023 ons moeten beraden hoe wij verder gaan met onze muziekvereniging. Samengaan met Muziekvereniging Da Capo zou een optie kunnen zijn.

Tevens hebben wij een aantal jubilarissen gehuldigd. 10 jaar lid was Joke Muntjewerf en Carla Jansen en Jos van den Elshout al 15 jaar. Alle jubilarissen ontvingen een oorkonde, een mooie bos bloemen en een enveloppe met inhoud. Nogmaals gefeliciteerd!

Dan hadden wij ook nog een lid, John Damen, die in het najaar van 2022 50 jaar getrouwd was. Ook hij werd nog even in het zonnetje gezet.

En als laatste werd Petra en Fred Heijne van De Viersprong bedankt voor hun gastvrijheid en goede zorgen elke week tijdens de repetities.