Rabo ClubSupport

Beste lezer,

Ook wij zijn, als Seniorenharmonie ”Dongen” , afhankelijk van allerlei financiële middelen om onze vereniging  actief te kunnen blijven runnen. Vele kosten zoals een dirigent, bladmuziek en het organiseren van concerten    en/of andere activiteiten zijn structureel.

Wij repeteren in principe wekelijks en geven per jaar 6/7 keer een concert, dat gratis te bezoeken is. Het afgelopen jaar heeft helaas alles stil gestaan door Covid-19 maar inmiddels zijn wij weer geheel opgestart.

Van Rabobank Tilburg krijgen wij jaarlijks een bijdrage voor onze activiteiten.

Vanaf 2019 is deze bijdrage gekoppeld aan de RABO ClubSupport. Iedereen die lid is  van de Rabobank  kan  vanaf 5 oktober  via de Rabobank stemmen.

De campagne loopt vanaf 5 oktober tot en met 25 oktober. Ieder lid ontvangt 5 stemmen, waarvan  maximaal 2x stemmen op dezelfde vereniging mogen worden uitgebracht. Alle leden van de Rabobank  ontvangen hierover een mail met een link om te kunnen stemmen.

Stem a.u.b. maximaal op onze harmonie, zodat we onze concerten zoveel mogelijk gratis kunnen blijven aanbieden. Vraag  ook  mensen (vrienden, familie en kennissen in uw omgeving om op onze  harmonie te stemmen.

Wij danken u bij voorbaat voor uw steun.