Seniorenharmonie Dongen herstart repetitie!

Na een half jaar gedwongen rust door corona is de Seniorenharmonie Dongen vandaag weer voorzichtig begonnen met het gezamenlijk repeteren. Na een interne inventarisatie onder de leden zijn er ong. 15 leden die hebben aangegeven om de repetities weer te gaan bijwonen. Uiteraard alles volgens een protocol opgesteld op adviezen van de RIVM en de KNMO (muziekbond).  Onder leiding van onze dirigent Jan Schoemaker hebben wij weer een paar bestaande nummers gespeeld. Het was even wennen maar uiteindelijk was iedereen toch weer blij om samen muziek te kunnen maken.  Een speciaal dankwoord aan onze gastvrouw, Petra Heijne van Cafe de Viersprong, dat wij weer gebruik konden maken van een zaal met stoelen op voldoende afstand. De bedoeling is nu om wekelijks op dinsdagmorgen vanaf 10.00 u te blijven repeteren in de hoop dat de overige leden zich ook aansluiten.

Helaas zijn vanaf begin oktober de repetities weer stilgelegd door de extra maatregelen in de tweede lockdown.  Wij hopen dat 2021 weer een normaal cultureel en muzikaal jaar kan worden waarin onze leden wij vrij kunnen repeteren en wij als Seniorenharmonie Dongen optredens kunnen gaan plannen en uitvoeren.

Tot nu toe voor iedereen: HOU VOL EN BLIJF GEZOND!!