Muzikanten gezocht!

snaredrum

Seniorenharmonie uit Dongen bestaat al 45 jaar maar er is nog steeds plaats voor nieuwe leden die bekend zijn met het lezen van bladmuziek en enige ervaring hebben.
Het orkest bestaat nu uit ca. 27 leden en zoekt muzikale versterking in de verschillende secties, zoals slagwerk, trompet, saxofoon enz.
Wekelijks wordt er op dinsdagmorgen gerepeteerd bij Café Zalencentrum de Viersprong en ca. 10 x per jaar wordt er een concert gegeven binnen Dongen en de regio.
In december a.s. gaat de Seniorenharmonie Dongen een reeks Kerstconcerten on Tour verzorgen in samenwerking met Muziekvereniging Da Capo uit Rijen en de Markoever Muzikanten uit Molenschot.
Op onze website www.seniorenharmoniedongen.nl vind u alle informatie over onze vereniging.
Heeft u interesse kom een keer langs op dinsdagmorgen of mail ons naar: info@seniorenharmoniedongen.nl